Kenzo Kids: WAKACJE NA PAPIEROWYM SATURNIE

Królestwo kolorów, printów i kultowego już tygrysa – tak w skrócie opisać można projekty Kenzo – domu mody, który w tym roku obchodzić będzie swoje 45 urodziny. Markę w 1970 roku w Paryżu założył Takada Kenzo, a niedługo potem najsłynniejsze modowe ulice świata opanowały wzory z azjatyckich dżungli.

Choć od tamtego momentu minęło kilka dziesięcioleci, największą inspiracją Kenzo wciąż jest przyroda wielkiego kontynentu. Te same inspiracje odnajdziemy również w dziecięcej kolekcji Kenzo na sezon wiosna-lato 2015, a także w sesji reklamowej.

Na kampanie Kenzo czekam jak na świeże bułeczki pod piekarnią. Ich twórcy od kilku sezonów cieszą moje oczy doskonałym połączeniem surrealizmu, kolażu, pomysłowości i niezwykłej energii, która udziela się oglądającym.

Byliśmy już świadkami wyprawy po wielką rybę i sesji ze zwariowaną zebrą w roli głównej. Gdzie tym razem zabiera nas Kenzo Kids? To podróż w czasie i przestrzeni. Dzieciak przenoszą się do krainy dinozaurów, ale też podbijają kosmos, siedząc na pierścieniach saturna. Jest kolorowo i papierowo, bo scenografia sesji przypomina rzeźby z origiami.

W samej wiosenno-letniej kolekcji dużo wygodnej bawełny i prostych form, ozdobionych printami. Jest malowany tygrys, charakterystyczna literka „K”, a w kolekcji dla dziewczynek malowana dżungla. Prawdziwy hit kolekcji to dziewczęce ogrodniczki ozdobione malowankami, przypominającymi aplikacje, które naszywa się na dziurę w jeansach. Takie ogrodniczki nie tylko dla ogrodniczki! ;)