Fendi Kids bawi się w zielone

Szukacie zieleni o tej porze roku? Zajrzyjcie do ogrodu botanicznego, palmiarni albo wybierzcie się do ogrodu, w którym dominują zimozielone bukszpany. Właśnie w tym ostatnim miejscu – istnym zielonym labiryncie – swoją wiosenną sesję zrealizował włoski dom mody Fendi.

Co prawda pomysł nie jest wyjątkowo oryginalny, bo w ostatnich latach podobne tło można odnaleźć na przykład w dziecięcej kampanii reklamowej Diora czy domu mody Gucci, ale i tak efekt cieszy oko i koi zmysły, pobudzając wyobraźnię.

fendi kids spring 2018

Główny temat sesji? To niczym nieskrępowana dziecięca wyobraźnia, zabawa i wspomniana zieleń, która sprawia, że z wytęsknieniem wypatrujemy pierwszych zwiastunów wiosny. Dzieciaki - ubrane w najnowsze, wiosenno-letnie projekty Fendi – bawią się w zielonym labiryncie, a motywem przewodnim jest tajemnicze i magiczne lustro.

Sama kolekcja to kwintesencja sporty chic – stylu wygodnego, ale jednocześnie eleganckiego. Dominują kolorowe bluzy, luźne trapezowe sukienki, wygodne bermudy i jeansy oraz słodkie kołnierzyki, a wszystko podane w klasycznych dla wiosny i lata pastelach ze sporą dozą słonecznych odcieniach. Pojawiają się też retro paski, które są totalnym hitem wiosny 2018 – zarówno w kolekcjach dla dorosłych, jak i dla dzieci.

W obuwiu dominują wygodne sneakersy, stworzone do skakania i bawienia się w berka. Kropką nad i są słoneczne trampki, które rozweselą każdego małego i dużego fashionistę.

Zanim wiosna rozbuja się na dobre, zajrzyjcie do wiecznie zielonego włoskiego ogrodu, w którym króluje dziecięca wyobraźnia i radość!