Bodymaps "Glass" - cisza w pałacu

Monumentalne, kamienne wnętrza PKiN, błękitna tafla basenu i kostiumy, które w niezwykłe prosty, a jednocześnie piękny sposób łączą to, co stare z tym, co nowe – oto przepis na sukces polskiej marki Bodymaps.

Kolekcja i kampania „Glass” to moje najnowsze odkrycie. Bodymaps – marka tworzona przez zdolną projektantkę Ewę Stepnowską - debiutowało w ubiegłym roku. Wzorzyste kostiumy – abstrakcyjne wakacyjne mapy – spotkały się z ogromnym zainteresowaniem. Kostiumy jedno- i dwuczęściowe nawiązywały stylem do retro, ale jednocześnie były uszyte z nowoczesnych materiałów. Ewa Stepnowska doskonale widziała jakie są newralgiczne miejsca na mapie kobiecego ciała. Kostiumy – w przeciwieństwie do szerokiej oferty z sieciówek – ukrywały niedoskonałości i przypadły do gustu szczególnie młodym mamom, kobietom po ciąży.

W tym sezonie Bodymaps powraca z bardziej minimalistyczną kolekcją, ale wciąż nawiązującą krojem czy detalami do retro. Ewa Stepnowska w „Glass” inspiruje się stylem słynnej pary – Micka i Bianki Jaggerów. Głębokie dekolty, koszulki bez rękawów czy stroje gimnastyczne to modowe akcenty, które odnajdziemy w kolekcji. Co ciekawe, poszczególne modele nazwano imionami głównych bohaterów.

Piękne kostiumy, które są eleganckie, uniwersalne i idealnie rzeźbią sylwetkę, nawiązując do ukochanego przeze mnie stylu retro – jak nie docenić Bodymaps?! Zachwycają jednak nie tylko projekty, ale również przepiękna sesja, której autorką jest Zuza Krajewska. Polska fotografka przy jej tworzeniu inspirowała się pracami Vanessy Beecroft czy Deborah Turbeville. Makijaż przygotowała Aleksandra Przyłuska, a fryzury Adrian Lasota. Produkcja i dyrekcja artystyczna: Robert Kiełb.

Zdjęcia są pełne ciszy, tajemnicy. Jest w nich piękno i czystość formy. Ja nie mogę oderwać wzroku od tych zdjęć, a wisienką na torcie są retro turbany!